Support

Bent u klant en heeft u een vraag over het gebruik van CRS?

Hoogstwaarschijnlijk vindt u zelf het antwoord snel en eenvoudig op ons uitgebreide supportportaal.  Het portaal bevat kennisitems en “Over versie” documentatie. U kunt ook een zoekopdracht geven om het antwoord op uw vraag te vinden.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Indien u het antwoord op uw vraag hier niet kan vinden, maak dan in het portaal een melding aan voor onze supportmedewerkers via de knop ‘Nieuwe melding’.

U kunt hier ook een overzicht zien van alle meldingen, zowel de lopende als de afgehandelde, van uzelf en eventueel uw collega’s. Handig voor als u een antwoord op een eerdere vraag terug wilt lezen.

Klik op de button hieronder om door te gaan naar het supportportaal van CRS.
Kies voor “inloggen op de selfserviceportal”; kies hier niet voor “inloggen als behandelaar”, dat is voor de medewerkers van CRS.

Het enige dat we van u vragen is dat u zich eenmalig registreert als gebruiker. Het zijn enkele simpele stappen. Het wachtwoord dat u krijgt is niet dat van CRS, maar van deze website. Het mag eenvoudig zijn (u kunt het zelf wijzigen) en u kunt dit opslaan in uw browser.

Nog geen account?

Indien u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord heeft voor het supportportaal, vraag het dan aan met het formulier hieronder.

Aanvraag account Supportportaal

Mocht u problemen ervaren met bovenstaande dan kunt u contact opnemen via de telefoon 085 4842 444, of een e-mail sturen naar supportaccount@trompbx.nl.

Houd de regie met het EPD voor de GGZ van CRS

Zorgprofessionals in de geestelijke gezondheidszorg zijn iedere dag bezig om cliënten met psychische problemen te helpen. Dat doen ze met alle middelen die ze tot hun beschikking hebben. Een goed EPD is daarbij essentieel. Deze moet snel de juiste info tonen, moet makkelijk in gebruik zijn en moet ervoor zorgen dat de gebruiker direct ziet wat ze willen zien.