Logo Incura EPD software voor professionals in de zorg

Support

Bent u klant en heeft u een vraag over het gebruik van CRS?

Hoogstwaarschijnlijk vindt u zelf het antwoord snel en eenvoudig op ons uitgebreide supportportaal.  Het portaal bevat kennisitems en “Over versie” documentatie. U kunt ook een zoekopdracht geven om het antwoord op uw vraag te vinden.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Indien u het antwoord op uw vraag hier niet kan vinden, maak dan in het portaal een melding aan voor onze supportmedewerkers via de knop ‘Nieuwe melding’.

U kunt hier ook een overzicht zien van alle meldingen, zowel de lopende als de afgehandelde, van uzelf en eventueel uw collega’s. Handig voor als u een antwoord op een eerdere vraag terug wilt lezen.

Klik op de button hieronder om door te gaan naar het supportportaal van CRS.
Kies voor “inloggen op de selfserviceportal”; kies hier niet voor “inloggen als behandelaar”, dat is voor de medewerkers van CRS.

Het enige dat we van u vragen is dat u zich eenmalig registreert als gebruiker. Het zijn enkele simpele stappen. Het wachtwoord dat u krijgt is niet dat van CRS, maar van deze website. Het mag eenvoudig zijn (u kunt het zelf wijzigen) en u kunt dit opslaan in uw browser.

Houd de regie met het EPD voor de GGZ van CRS

Zorgprofessionals in de geestelijke gezondheidszorg zijn iedere dag bezig om cliënten met psychische problemen te helpen. Dat doen ze met alle middelen die ze tot hun beschikking hebben. Een goed EPD is daarbij essentieel en moet snel de juiste info tonen, makkelijk in gebruik zijn en ervoor zorgen dat gebruikers direct zien wat ze willen zien.